niedziela, 28 października 2012

Zmiany, zmiany i ... śnieg o.o

Witajcie, elo, 3, 2, 0 :3

Jak już pewnie zauważyliście, na moim blogu pojawiły się pewne stylistyczne
 zmiany. Są spowodowane tym, że chciałam coś tutaj odświeżyć.Mam nadzieję,
 że nowy wygląd i sposób pisania przypadnie wam do gustu. Hmm, wczoraj 
budząc się, przeżyłam pewien szok, pewnie jak wszyscy. Za moim oknem padał
 śliczny biały puszek ;) Osobiście nie lubię zimy, zimna i ciemności temu 
towarzyszącej. Ale śnieg ma to coś w sobie ;) Ja widząc śnieg, poczułam się już 
jak w święta. No i jeszcze zaopatrzyłam się w  soczyste i pachnące mandarynki, 
mmm <3 Chyba nie mogę doczekać się już tych świąt. Może dlatego, że w wigilię
 po raz pierwszy będzie z nami nowy członek rodziny - Kacperek <3 A może za 
względu na przerwę świąteczną, może przez przecudowną atmosferę w domu, 
a może przez imprezę sylwestrową ? Nie wiem. Ale jednak czekam na to 
wszystko z niecierpliwością. Ponieważ dziś siedzę w domu i się lenię (niby 
uczę), ubrałam się i poszłam na dwór zrobić kilka zdjęć. Oto kilka z nich:





















Jak też wiecie, w piątek byłam na wycieczce w Olsztynie. Po OSW
 wybraliśmy się do Alfy. Korzystając z okazji, zrobiłam małe zakupy.
 Postanowiłam przedstawić wam mini (na prawdę mini) haul. A więc:


Bluzka/sweterek - H&M


Tregginsy - H&M


I moje ulubione. Bransoletka (liść) - House

Ughh, dłuuuga wyszła ta notka ;) Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój 
"nowy" blog :D Piszcie komentarze, co o tym sądzicie i obserwujcie :) 
Za wszystkie komentarze, wyświetlenia i obserwacje bardzo dziękuję,
 to mega motywacja !




mogłabym słuchać tej płyty godzinami!

3 komentarze:

  1. ja tak samo jak wczoraj zobaczyłam śnieg to chodziłam i powtarzałam że wszystko jest jak w święta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas już po kostki śniegu xd
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń