piątek, 30 sierpnia 2013

bo pasja jest najważniejsza.

Eloszka!
 
Rozpędziłam się ostatnio z tymi wpisami ale wena mnie nie opuszcza. Mając trochę czasu, a i dużo chęci kolejny raz zabrałam się za tworzenie sklejek. Dużo cytatów siedziało mi w głowie i musiałam je jakoś uporządkować, obrobić. Z efektów jestem zadowolona, jakoś zawsze lubiłam je tworzyć. Uwielbiam dobierać teksty, czcionki, kolory, zdjęcia, cytaty do zdjęć, wszystko. To świetna zabawa, a i bardzo pasjonująca. Dla niektórych to nic wielkiego, a ja powolutku krok po kroczku dopieszczam każdy z obrazków. Oczywiście zachęcam Was do udostępniania, brania na tło czy inne tych sklejek, to meeeega miłe gdy widzisz swoją pracę gdzieś w necie, duma mnie rozpiera :D Więcej się nie rozpisuję, bo będzie tego cała strona, a nie o to tu chodzi. Zostawiam Wam sklejki i uciekam, xoxo.
 

















 
PS Jeszcze kawałki, z których pochodzą cytaty, mam nadzieję, że może w niektórych zaszczepię miłość do rapu ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. na pewno w wolnym czasie przeslucham wszystkiee, chcialam troche rapu na swojej mp4 :D

    OdpowiedzUsuń