środa, 7 sierpnia 2013

tylko w snach czuję ulgę.

Eloszka :3
 
Wow, wow, wow, znów 5 dni przerwy. Ale są wakacje, czas przed lapkiem jest dla mnie bardzo ograniczony. Spędzam tu tylko przeważnie kilka godzin w nocy. Poza tym, opisywanie Wam każdego mojego wypadu stałoby się po jakimś czasie nudne.
Co u mnie? Jakoś leci. Ciepło, ciepło i jeszcze raz upał - uwielbiam to. Dla mnie taka pogoda to oznaka prawdziwego lata. Dobrze się czuję, a o smażingu & plażingu już nie wspominam ^^ Jak na razie udaje mi się wykorzystać każdy dzień jak najlepiej. Ostatnio natura popsuła mi kilka planów, ale niedługo wracam do formy. Najbliższe dni jakoś zaplanowane, chodź i tak pewnie większość poleci na spontanie.
 O, w końcu zakupiłam telefon. Alcatel One Touch Idol. Jak na razie sprawuje się bardzo dobrze, zobaczymy jak będzie dalej. No i w końcu mam też instagrama, możecie mnie follować tutaj ---> KLIK. Dziś wyruszam prawdopodobnie na sesję z Julieu, więc w końcu pojawią się nowe zdjęcia, nie mogę się doczekać ;)
 W weekend świętowałam urodziny mojego ukochanego kuzynostwa - Kazi i Bartka. Takie urodziny to ja rozumiem :D Jeszcze raz życzę im wszystkiego najlepszego, a Wam dodaję kilka zdjęć, które nadają się do publikacji:
 
Agu :3


Julieu :3



solenizantka, która nie lubi aparatu :D
Reszty nie pokażę, bo byłby dym :D Mam nadzieję, że i Wam dobrze leci ten czas. Trzeba go dobrze wykorzystywać, bo brutalnie wrzesień zbliża się do nas. Nie mogę sobie na razie tego wyobrazić, dlatego nawet o tym nie myślę, chociaż na jakieś "szkolne" zakupy by się przydało jechać :x Tymczasem uciekam, ogarnę trochę pokój, a popołudnie mam nadzieję wypali. Do napisania. xoxo.
 

7 komentarzy:

  1. O tak zgodzę się z tym w 100%, że na zewnątrz jest upał, a dni lecą nie wyobrażalnie szybko. Dlatego trzeba to szybko wykorzystać, choćby spontanicznie. Dobrze, że urodziny były udany :) genialnie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia,lubię gdy jest gorąco, bo jest świetna pogoda na basen ! <3
    Czekam na zdjęcia z sesji ! :D
    Obserwujemy ? ;)) Czekam na odpowiedź.;))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spontan jest najważniejszy w wakacje :)
    Super zdjęcia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia:) zapraszam do mnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :D

    http://cheeryll.blogspot.com/ | zapraszam! obserwujemy? odp. u mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny koczek!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Uwielbiam urodziny przyjaciół.
    Można miło spędzić czas :)

    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń