czwartek, 25 kwietnia 2013

jeśli nie ja sam, nikt nie zatrzyma mnie!

Hej ;)
 
Właśnie znalazłam chwilkę, żeby tu coś napisać. Zrobiłam sobie przepyszną kolację ( sałatka owocowa, mmm :D), ćwiczenia już zrobione, chilluję. Ale najważniejsze, jestem już po testach gimnazjalnych ;) Te trzy dni minęły dość szybko. Testy łatwe nie były, osobiście nie chcę nic mówić, bo nie chcę zapeszać. A podobno jak się mówi, że łatwo, to wychodzi źle :D Nieważne, wyniki będą w czerwcu to się wszystkiego dowiem. Oby wszystko poszło po mojej myśli. Łapcie kilka zdjęć:
 
I dzień, humanistyczna:
 






 
II dzień, matematyczna i przyrodnicze:
 

III dzień, angielski:
 
 
Haha, no to tak się prezentowałam :D A skoro po testach, trzeba wziąć się za wypełnianie i zawożenie podań. Trzecioklasiści, do jakich szkół się wybieracie? Ja postawiłam na liceum i składam podanie na 4 kierunki. A co z resztą? Zobaczymy. Tymczasem uciekam się ogarnąć, jutro wybywam do Mwa z mordeczkami na świętowanie egzaminów :D To trzymajcie się, xoxo.
 
 
 
 
PS Mały bonus dla niedowiarków. Zdjęcie po lewej -> maj 2012, zdjęcie po prawej -> kwiecień 2013. Nikt nie powie mi już, że się nie da. Mi się udało. Potrzeba tylko mnóstwa motywacji. Nie mówię tylko o "odchudzaniu". Mówię o tym, co każdy z nas robi w swoim życiu. Chcemy coś osiągnąć, a zamiast zrobić coś i się ruszyć, to siedzimy na tyłkach przed komputerem. Chcesz coś osiągnąć? To zrób to i nie odkładaj tego na jutro. Bo jutro, może nigdy nie nadejść.
 
 

6 komentarzy:

  1. Wooow , ale jesteś ładna !!! :) Jak udało ci się tak schunąć ? Musiałaś mieć niesamowitą motywacje. Zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      zmniejszenie posiłków + zdrowsze jedzenie + dużo ćwiczeń :D

      Usuń
  2. ojeeeeeej, jak ładna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz swietna sciane!
    Ja mam mieszane uczucia co do testow, ale trudno - bedzie co bedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za testy :) wow bardzo schudłaś, widać, że Ci zależało :) a tak poza tym świetna ściana <3!

    OdpowiedzUsuń