czwartek, 9 maja 2013

I need summer, now!

Siemaneczko :D
 
Łohoho, wybaczcie za tak długą nieobecność. W czasie takiej pogody, praktycznie nie ma mnie w domu i nawet nie mam kiedy tu zajrzeć. Dziś, korzystając z tego, że mam kilka nowych zdjęć postanowiłam coś tu nabazgrać.
Powrót po majówce do szkoły łatwy nie był. Szczęście w tym, że przez pierwszy tydzień nauczyciele nie pytają i nie robią kartkówek. Za to na następne 2 tygodnie mam zaplanowane 7 klasówek -.- To klasówki kończące już nasz materiał, więc będę to miała już za sobą. We wtorek czeka mnie też kolejny egzamin z wos-u. Nasza szkoła została wylosowana przez CKE do badań diagnostycznych. Ale szczerze, komu w taką piękną pogodę chciałoby się siedzieć w książkach? Osobiście przyznaję się, że w tym tygodniu moje pozaszkolne obowiązki ograniczały się do przepakowania książek. Wolałam ten czas dużo lepiej wykorzystać. Ogólnie pokochałam rower. Z ziomkami robimy trasy po 40 km, które już nie sprawiają mi trudności. Wręcz przeciwnie, bo urozmaicają moje ćwiczenia, które są już dla mnie straaasznie nudne. Z Agu i Kazią oraz moją klasą rozpoczęliśmy sezon na smażing & plażing :D
 


wybaczcie za jakość, robione stacjonarnym.
Meeega lubię taki chill. Tak spędziliśmy wszystkie dzisiejsze przerwy. Przydałyby się też lekcje w plenerze ^^ Dziś też z rodzinką rozpoczęliśmy sezon na grillowanie ;>
 



 
A że w ogrodzie zakwitły już moje ukochane tulipany, wybrałam się do nich z aparatem ;D
 




 
I tak powolutku mija mi ten czas. Od jutra rozpoczynam próby do poloneza. Za 11 dni mam bierzmowanie. Wszystko toczy się coraz szybciej ale i lepiej. Chyba to słońce poprawiło mi nastrój ;) Wszystko też powoli zaczyna mi się układać. Mam nadzieję, że nie stracę motywacji do działania. Ostatnio byłam też na sesji z Julieu, ale o tym w następnych notkach, bo zdjęć jest masa <3
 
Przedostatnim ale mega ważnym punktem mojej notki jest nominacja do  Versatile Blogger Award od Julieu. Jestem jej bardzo wdzięczna i czuję się wyróżniona :*
 
 
Tu podaje regulamin : 
1. Podziękować nominującemu blogowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatille Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować co najmniej 7 blogów , które twoim zdanie na to zasługują.
 
Siedem faktów o mnie:
1. Gdy jestem zła i się denerwuję sięgam po płatki.
2. Bardzo rzadko się uczę.
3. Żałuję kilku wydarzeń i osób z przeszłości.
4. Nie podobam się sobie i ciągle dążę do poprawienia mojego wizerunku.
5. Lubię organizować i planować.
6. Mam okropne łaskotki, które czasami powodują ból i siniaki.
7. Boję się pająków, wszelkich robaków, burzy i wysokości.
 
A nominuję:
 
 
No i to by było na tyle ;) Już tak późno, a ja mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia. Także życzę Wam wspaniałego weekendu (mój polega na oczyszczaniu, oby wasz lepiej), trzymajcie się i się nie puszczajcie, xoxo.
 
 
 
"Kiedy Ciebie nie ma, jesteś mi potrzebny.
Kiedy Ciebie nie ma, gubię się w obłędach.
Kiedy Ciebie nie ma, to i mnie nie ma,
Nie ma mnie gdy Ciebie nie ma, znikać mi się nie waż."
♥

1 komentarz:

  1. Ja dzis mialam ten egzamin, dopiero dzis tez sie o nim dowiedzialam -.- dzieki za nominacje, jakos w tym tygodniu jeszcze ja wykonam :D

    OdpowiedzUsuń