niedziela, 10 lutego 2013

to boli, kiedyś blisko, dzisiaj sobie obcy ludzie.

Elo :D
 
Wybaczcie ale odkąd skończyły się ferie skończył się też mój wolny czas. Jestem
 mega zabiegana. Brakuje mi godzin w dobie, powinnam mieć ich więcej. Stres
 przed testami się potęguje. Nauczyciele cisną, w nadchodzącym tygodniu czeka
 mnie 5 klasówek z biologii, historii, wos-u, art. i angielskiego. Do tego jeszcze z
 3 kartkówki. Nie mam pojęcia jak to ogarnąć, a średnia na koniec musi wynieść
 przynajmniej 5,2. Czy to osiągnę? Sama już nie wiem. Chciałabym ale wkuć to
 wszystko będzie mega trudem. Z drugiej strony cieszę się, że się nie nudzę. Nie
 myślę o całym tym bagnie, które mnie otacza. Nie, nie mam dobrego humoru
 już od dłuższego czasu. Uwielbiam spędzać czas z moimi ziomkami i rodziną,
 bo przy nich się chociaż uśmiecham. Potrafią mnie podnieść na nogi, gdy mi
 już do tego brak sił. Ale po co mam się podnosić? I tak czego się dotknę obraca
się w pył. A niektórzy idealnie pomagają mi się dobić. Nie ma to jak obiecywać
 przyjaźń ale zapomnieć wspomnieć, że będzie działa tylko w jedną stronę, no
 cóż. Chcę już 21 marca. Chcę potem 26 kwietnia, a później już tylko 28 czerwca.
 I tyle, cała reszta niech przecieknie mi przez palce. Po co mam to pamiętać i
przeciągać, skoro zjada więcej nerwów i smutku niż daje pożytku? Egh, dobra,
po użalałam się nad sobą. A teraz trzeba się spiąć, znów nałożyć piękny
uśmiech na twarz i iść dalej, bo tego wymagają od nas inni. Tak już jest. O
jednym nie zapomnijcie. Zawsze bądźcie sobą. Nie dajcie nikomu narzuć sobie
 jakiegoś innego zdania. Walczcie o własne przekonania, to czyni Was
oryginalnymi i wyjątkowymi. Dziś zdjęcia z urodzin mojej już 15-nastoletniej
Julieu :3 Przez miesiąc będziemy w równym wieku :D Uciekam, książki już
wołają. Skoro z nimi randkuję, to może chociaż one wyślą mi walentynkę ;>
Ogólnie, jeżeli w czwartek nie prześpię całego tego dnia (a mam w nim
najgorsze klasówki), to pojawi się tu jakiś "walentynkowy" wpis, tak myślę.
No to się trzymajcie i się nie puszczajcie. xoxo.
 
 
 
 SPRZEDAM KOSZULKĘ STOPROCENT MAUPAZ GRANATOWA ROZMIAR L.
WIĘCEJ INFO NA PRIV :>
 
 
 

- Tak Agu, ja Cię słucham ;D


solenizantka ♥





- Gdzie masz świeczki, idioto? ;>





 
 
 
 
 
~~~~~~***~~~~~~
 
 
 
przeznaczenie jest ogniwem, a serce nie sługa.
 czasami dwie różne połowy pasują jak ulał.
ich droga będzie długa, czy krótka, tego nie wiem. 
dalej za mnie będzie pisać życie, bądź tego pewien. 
 
 
 
 
~~~~~~***~~~~~~
 
 
 
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Wspólczuje Ci tego tygodnia, trzymam kciuki zebys dobrze napisała sprawdziany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;)
    Ja już obserwuje teraz Twoja kolej ;)
    Wydaje mi się że nakręcenie filmiku to dobry pomysł ;3
    http://lucky-loser-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepiej zawsze być sobą :) a ze średnią itd dasz radę na pewno :*
    i wszystkiego najlepszego dla koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze być sobą - tak, to podstawa. Niby takie proste, a lata miną zanim tak naprawdę to sobie uświadomię.
    5.2? Wysoko mierzysz :)

    OdpowiedzUsuń