niedziela, 27 października 2013

Dance inna Babilon.

Siemaneczko!
 
Po kolejnej dość długiej przerwie jak na mnie wracam do Was :) Czas biegnie nieubłaganie i z trudnością znajduję czas na cokolwiek. Ale udało mi się wygospodarować wolną niedzielę, więc i to postanowiłam zajrzeć ;)
Co u mnie? Dużo się nie zmienia. Na pierwszym miejscu nauka i szkoła. Na szczęście ciągle coś nowego w niej odkrywam, poznaję nowych ludzi dzięki czemu jeszcze nie złapała mnie monotonia. Ocen już sporo, sprawdzianów też, lekko nie jest. Jednak coraz bardziej przekonuję się, że dokonałam dobrego wyboru.
Jednak ostatnio jedna rzecz mnie trapi. Rzecz? Może nie do końca. Wydaje mi się, że dorwała mnie jesienna depresja :< Najchętniej siedziałabym w kocyku i popijała kakałko :D Ewentualnie jeszcze mogłabym spać, bo ciągle chodzę nie wyspana, a rano bardzo wcześnie się budzę. Nie cierpię jesieni, często właśnie taki stan mnie dopada. A nie sprzyja to mojemu samopoczuciu. Najchętniej zasnęłabym i obudziła się w Święta Bożego Narodzenia :)
Na szczęście różne wydarzenia i przede wszystkim znajomi pomagają przetrwać mi tą jesienną porę. W najbliższym czasie szykuje mi się kilka imprez oraz wycieczka z czego bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że to jeszcze bardziej zintegruje moją klasę.
I tak to właśnie wszystko leci. Dużo się dzieję, a na opisanie ostatnich 2 tygodni potrzebowałabym kilku godzin (nie chce Was tym zamęczyć :D).
Ze zdjęć dodam mix z instagrama, to najlepiej pokaże Wam co robiłam w ostatnim czasie :)
 
paczki, paczki, paczki


ostatnio ulubione *.*

ostatnio ciągle słucham ;3


Quinni i Sylwia, idziemy sobie :D

a gdy jeszcze znajdą się ciepłe dni, aktywnie

tęsknimy za wakacjami ;<

selfie

a w piątek odstresowujemy się :D Karolina i Ewelina :D 
 
a tak się uczymy :D
Tak to wygląda :D Uciekam, bo jeszcze kilka spraw chciałabym dziś załatwić. A Wam, życzę miłej niedzieli, zachęcam do komentowania i uciekam, xoxo.
 
 

6 komentarzy: