piątek, 1 listopada 2013

lights.

Hej!
 
Pisząc dzisiejszy post towarzyszy mi bardzo nostalgiczny nastrój. Zawsze tak mam 1 listopada. Wszystko maksymalnie zwalnia, rodziny się zjeżdżają i wspólnie odwiedzają miejsca im bliskie. Cały dzień spędziłam na wyjazdach, zakupach i spotykaniu się z rodziną. Taki dzień pozawala się zatrzymać i wiele przemyśleć.
Przez ostatnie kilka lat tradycją w moim domu stało się odwiedzanie cmentarza wieczorem. Ciężko słowami oddać ten nastrój. Może to dziwne, ale według mnie wygląda on przepięknie. Cisza, światełka różnego rodzaju i ten nieprzenikniony spokój. Coś magicznego. Ponieważ mój aparat nie jest w stanie zrobić takich zdjęć, jakich od niego chciałam, pobawiłam się światełkami..
 








 
Magia. Ten widok zdarza się praktycznie raz do roku więc warto go uwiecznić.
Za to wczorajszy dzień potraktowałam na luzie. "Świętując halloween" wybrałam się ze znajomymi na wypad na miasto. Nieczęsto mam czas i możliwość, dlatego meeega cieszyłam się na ten wieczór. Wszystko wyszło po naszej myśli, a my się zintegrowaliśmy jeszcze bardziej ;>
 
 
 
W szkole miałam tydzień "luzu" więc trochę odpoczęłam od książek. Za to następujące dwa tygodnie będą masakrą :x Pełno klasówek, sprawdzianów, nie wiem jak uda mi się to ogarnąć. Ale muszę się postarać, nie chcę złapać złych ocen. Będzie ciężko, obym dała radę. Na szczęście na pocieszenie już w piątek idę na ćwiartki ^^ Lubię takie imprezy, mam nadzieję, że się mega wybawię.
Teraz już uciekam, czas spędzić trochę czasu z rodziną. Od jutra siadam też do książek :x Odwiedzę też wasze blogi. Chciałam serdecznie podziękować Wam za rosnący odzew i liczbę obserwatorów! To bardzo motywuje, a myślę, że będzie Was tu coraz więcej ;)
Okey, serio już się żegnam. Do następnego, sajo!

5 komentarzy:

  1. Tak chwilę na cmentarzu 1 listopada są naprawdę magiczne :) uwielbiam ten widok

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ;3
    W wolnym czasie zapraszam na bloga koleżanki ! :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjecia:D Super efekty i swiatelka :3 <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń