piątek, 6 grudnia 2013

18 days to Christmas :3

Hej!
 
Z dnia na dzień wszystko zaczyna się znów układać. Kilka spraw w końcu się wyjaśniło i teraz może być tylko lepiej. Jesienno-zimowa chandra mnie na szczęście opuściła. A i nauki coraz mniej, bo zbliża się upragnione wolne. Z góry zakładam, że pierwszy semestr uznam za bardzo dobrze zaliczony. Ale do tego jeszcze czas.
Jak co roku, od początku grudnia zaczynam szaleć na punkcie Świąt Bożego Narodzenia ^^ To cudowny, magiczny czas w którym nie ma zmartwień, problemów, nauki, obowiązków. Wszystko gra. Rodzina jest w komplecie i mamy czas dla siebie. Jest choinka, pełno ozdób, świątecznych piosenek. Już nawet nie wspominam o górach słodyczy i pysznego jedzenia. Czyż to nie piękne?
Wiadomo, że nie ma atmosfery bez dekoracji. Jutro zabieram się za dekorowanie mojego pokoju. Mam już kilka koncepcji, wciąż jednak nie mogę się zdecydować co wybiorę. Pewnie jak zwykle wszystko okaże się przy tworzeniu. Nie lubię monotonii. Co roku cos zmieniam, inaczej ustawiam. Tak, by coroczna dekoracja świąteczna była wyjątkowa i przeze mnie zapamiętana. Ponieważ telefon jest w naprawie, nie wiem czy dam radę pokazać Wam, jak w tym roku będzie wyglądał mój pokój. Postaram się coś wymyśleć.
Poza tym mamy dziś kolejny, leniwy piątek. Na szczęście, zostały 2 tygodnie nauki więc nie musze się tak wiele uczyć. Pozostała mi lektura, praca na historię i kilka klasówek ale to już niewiele. A po tym czekają mnie ukochane święta, sylwester i 17 dni wolnego! Może w końcu się wyśpię.
Uciekam dalej leniuchować, jutro czeka mnie sporo pracy jak i w niedzielę. Trzymajcie za mnie kciuki we wtorek, to chyba ostatni tak ciężki dzień. Pozostawiam Was z dawką świątecznych inspiracji i kilkoma nowymi kawałkami. Do napisania, xoxo.
 


















 
 
 
 
 
a pro po pogody za oknem ^^ 

2 komentarze:

  1. Zazdroszcze, ja mam jeszcze milion sprawdzianów i kartkówek :<

    OdpowiedzUsuń
  2. YESSS! Christmass <3

    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń