sobota, 21 grudnia 2013

Merry Christmas :3

Witam, witam!
 
No i moi drodzy, oficjalnie mamy przerwę świąteczną. Nareszcie odpocznę od tego pośpiechu i nawału zadań. Chociaż muszę w tym czasie przeczytać 2 lektury po 600 stron, ale może wyrobię się na termin. Pomimo to i tak ten okres chce przeżyć z daleka od obowiązków szkolnych, od takie małe wakacje.
Ale przecież złem było by nie wspomnieć o przygotowaniach do tej przerwy. Zaliczyłam wszystkie kartkówki i sprawdziany, więc po świętach będę na bieżąco. Koniec semestru przypada chyba na 24 stycznia więc niedużo mi zostało. Oceny na półrocze mnie zadowalają, choć mogłyby być lepsze. Pocieszam się tym, że w LO nie oceny są wyznacznikiem naszych umiejętności, wszystko dopiero okaże się na maturze.
Wczoraj mieliśmy dzień wolny od zajęć - czas na wigilię klasówą. Pamiętam, jak we wrześniu obawiałam się, że klasa może się nie zgrać. Na szczęście się baaardzo myliłam. Spędziliśmy ten dzień w cudownej atmosferze. Udało nam się zostać w naszej sali (dzielimy ją z jeszcze jedną klasą) więc wszystko przygotowaliśmy z naszym upodobaniem. Pomimo tego, że jesteśmy nie do ogarnięcia i każdy zazwyczaj robi po swojemu, to wigilia wyglądała domowo i pięknie. Mieliśmy też Mikołaja i Mikołajkę, którzy rozdawali prezenty spod choinki. Ja ze swojego prezentu jestem bardzo zadowolona i jeszcze raz dziękuję Oli :3 Pomiędzy przygotowaniami, a samą wigilią poszliśmy na halę, by obejrzeć jasełka. Ogólnie uważam pierwszą licealną wigilię za bardzo udaną ;)

 





"uwaga, robimy zdjęcie!"

Sofoklesiątka :3



Teraz pozostało oczekiwać na święta. Zaczynamy gotowanie, przygotowania. Choinka w moim domu już ubrana, teraz jeszcze tylko wystrój na zewnątrz.
 

 
Ale przez tym magicznym czasem trzeba się jeszcze wychillować i wyszaleć. Za kilka godzin ruszam z moimi mordkami na Rap Night. Lubię takie eventy i z chęcią się tam zjawię. Mam nadzieję, że będzie dużo moich znajomych, bo dawno się z nimi nie widziałam.
 
A Wam moi kochani, życzę udanych, radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. Samych dobrych ocen, zdania wszelkich egzaminów, mało obowiązków. Prawdziwych przyjaciół, dużo imprez i udanego życia towarzyskiego. Prawdziwej i szczerej miłości. Dużo hajsu, i igraszek - co kto lubi :D Spełnienia marzeń, rozwijania swych pasji. Wszystkiego, czego zapragniecie.
 
Malina, xoxo.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. ciesze sie, ze klasa Ci sie udała! :)
    i Tobie tazke wesolych swiat, spelnienia wszystkich najskrytszych marzen!

    OdpowiedzUsuń
  2. AWW! Gorgeous pictures! Happy holidays by the way! :)
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń