sobota, 3 listopada 2012

Smoke, cheeba, cheeba, cheeba.

Siemanko ziomki :D

Hmm, jakoś naszło mnie na kolejną notkę. Mam kilka zdjęć więc dodam na
gorąco. Wczoraj były u mnie Kazia i Aga. Uwielbiam spędzać z wami takie
wieczorne vixy <3 Pogadały, pośmiały się i tak dalej. Ale omówiłyśmy też
 wszystko związane z koncertem. jesteśmy już umówione, wszystko dopięte na
 ostatni guzik. Ten tydzień musi mi minąć jak najszybciej, Piątku przybywaj!
 Jestem pewna, że na lekcjach już nie będę kontaktować, a zajmę się 
odliczaniem godzin. Chcę poznać nowych ludzi. Chcę się trochę zabawić przy
 muzyce której poświęciłam się cała. W mojej ukochanej MWA takie eventy 
zdarzają się niestety dość rzadko więc każdą okazję trzeba wykorzystać. Będzie
 to też odskocznia od mojej szarej rzeczywistości i odpoczynek, bo dwa dni
 później zacznie się "klasówkowy tydzień" :x  Zobaczymy jak to wszystko 
wypali, nie mogę się doczekać! Dzisiejsza pogoda mnie dobija więc dobrze że
 wczoraj wieczorem gdzieś wyszłam. Spędzę chyba czas z wos-iczkiem moim 
ukochanym i nadrobię sobie ćwiczenia na zapas, to w tygodniu będę 
leniuchować po lekcjach ;) A, jeszcze jedno. Na blogu kolorowego zauważyłam
 fajny wpis. Nie chodzi mi o samo rozdawanie vlepek ale o temat, jaki 
podrzucił. Zadał kilka pytań, a jakoś się rozpisałam. 
To takie moje zdanie, na ten temat: 
 życie codzienne za 40 lat? praca (ta wymarzona), dom, praca, dom tak przez 5 dni w tygodniu. weekendy wolne na pełnym chillu. dwójka dzieci, chłopiec i dziewczynka wychowane na muzyce (rapie) i najlepszych wartościach jakie mogę im przekazać. mąż przy mnie, który będzie potrafił zadbać o mnie i dzieci, przy czym nigdy się mną nie "znudzi". hah, chciałabym takiego życia ;) jak zmieni się Polska? hmm, nie wierzę w duże zmiany, chyba że kompletnie zmieni się rząd. myślę, że może w końcu zaczną się dziać dobre rzeczy w naszym kraju, bo pokolenie młodych ludzi ma świeży umysł i masę pomysłów jak zmienić na dobre te państwo. trzeba tylko czekać aby dotarli do władzy i realizowali tylko te pozytywne pomysły. czy mentalność Polaków się zmieni? za 40 lat myślę, że tak. jak już pisałam, będzie to już pokolenie nasze, a i młodsze od nas. jesteśmy wychowywani na innych wartościach. panują inne poglądy, trochę inna kultura, inne spojrzenie na świat niż u ludzi żyjących 40 lat temu. co sama bym zmieniła? na pewno tolerancję u Polaków. dość mam wysłuchiwania, że jak ktoś jest innego koloru skóry, to jest zły. że jak ktoś jest biedny, to nie wolno się z nim zadawać. że jak ktoś jest z innego kraju - to powinien wracać skąd przyszedł. że geje i lesbijki powinny być tępione. że tylko jeden gatunek muzyczny jest dobry, a reszta to gówno. ludzie, szanujcie siebie na wzajem, a odpowiedzą wam tym samym. każdy ma prawo żyć jak chce, od tego mamy wolny kraj. co kogo interesuje ktoś inny? lepiej zająć się swoimi sprawami i problemami. "XXI wiek, a gadamy o kolorach, gdy nadejdzie sen, ziemia każdemu jest brązowa" - Hukos. a co jeszcze? sama nie wiem. chyba chciałabym wprowadzić takie zmiany, aby każdemu żyło się dobrze w kraju. żeby żadne dziecko nie płakało w domu dziecka. żeby żadne nie było bite przez rodziców. żeby żaden ojciec nigdy nie bił matki ani na odwrót. żeby nikt już nie cierpiał z powodu biedy. żeby jedni nie prześladowali drugich. żeby w końcu wszystko było jak należy. ale to chyba nierealne. 


Huuh, jak widać, miałam wenę. A tu macie kilka zdjęć z wczoraj :D


haha, kameralnie :D






dzieciak nawet cukierka otworzyć nie potrafi :D




tak się gada z Cybusiem na skype :D


gangnam style :D



Gural mega mnie zaskoczył tym kawałkiem ale się w nim zakochałam *.*

10 komentarzy:

  1. chcę ci dać wymiata. słucham tego od 3 dni w kółko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pokochałam ten kawałek Pokoju z widokiem na wojnę♥ cudne *.* hahaha, to skłoniło mnie do przeczytania postu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne foty :) zapraszam http://www.ponczekpaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Blog ! Za dobrą pracę i świetnego bloga, wejdź na mojego bloga cytryndor.blogspot.com a wszystkiego się dowiesz ; )
    świetne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia, fajnie to wszystko napisałaś ; p
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia takie śmieszne :)
    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE NAPRAWDE WARTO.....
    mało chętnych,a może to właśnie ty wygrasz

    OdpowiedzUsuń