poniedziałek, 31 grudnia 2012

2013 please, be good to me.

Emanko :D

Witam Was po raz ostatni w tym roku :) Jak tam przygotowania do Sylwestra?
 Ja wczoraj zaliczyłam całkiem nudną niedzielę. Potrzebowałam takiego 
 domowego chillu, bo ostatnimi czasu byłam tu gościem ;D Miły czas spędzony 
z moją rodzinką się opłacił, jestem w dobrym humorze ;) Jednak jest coś, co 
mnie rozdrażniło. Ponieważ moje naturalne loki potrafią zdenerwować, 
 stwierdziłam, że ujarzmię je papilotami. Miały być idealne do spania. I co? 
Głowa mnie boli i całą noc nie spałam. Od razu nie polecam, chyba w zwykłych
 wałkach spało mi się wygodniej >.< Żeby ten wpis był "ciekawy", bo już ostatni, 
 dodaję wam Liebster Award :) Mam go od Space i tak jak ona taguję 
wszystkich, którzy mają ochotę z tego skorzystać :)

 A więc moje odpowiedzi na pytania:
1.Jaki kraj chcielibyście zwiedzić?
Francję, Holandię, Stany i UK.
2.Gdzie chcielibyście mieszkać?
W UK lub Stanach.
3.Ulubiony zespół/wokalista
Trudno mi wybrać ulubionego. Wszyscy raperzy, których słucham ;)
4.Malujesz się?
Tak.
5.Piszesz pamiętnik?
Kiedyś pisałam.
6.Dlaczego założyłaś bloga?
Bo na photoblogu było za mało miejsca do rozpisywania się :D
7.Czym się interesujesz?
Foto-modelingiem, fotografią, muzyką, śpiewem, modą.
8.Oglądasz jakiś serial?
Skins.
9.Pamiętasz cokolwiek ze swojego dzieciństwa?
Wiele momentów.
10.Co chciałabyś w życiu osiągnąć?
Dobra praca, wspaniały mąż i dwójka dzieci. Chciałabym żyć po swojemu ;)
11.Ulubione pory roku?
Wiosna i lato :D

A pytania dla Was to:
1.Jak długo prowadzisz bloga?
2.Czy masz inne konta np.: photoblog?
3.Twój ulubiony kolor?
4.W jakim stylu się ubierasz?
5.Masz rodzeństwo?
6.Jesteś w kimś zakochana/y?
7.Dobrze się uczysz? :D
8.Co lubisz robić w wolnym czasie?
9.Ulubiona potrawa?
10.Co sądzisz o rapie?
11.Otagujesz innych?


Na koniec moi drodzy, chciałabym życzyć Wam wszystkiego co najlepsze w tym
 nadchodzącym 2013 roku <3 Przewspaniałej i szampańskiej imprezy 
 Sylwestrowej w spaniałym gronie. Spełnienia wszystkich marzeń i planów w 
2013 roku. Dobrych ocen. Trzecio-gimnazjalistom, życzę powodzenia na 
 sprawdzianie ;) Wszystkim zdającym egzaminy - żeby je dobrze zdali. Życzę 
dużo miłości, szczęścia i szacunku. Wiernych i prawdziwych przyjaciół. Oraz 
 tego, by ten 2013 rok był lepszy niż poprzedni. Do zobaczenia w 2013, xoxo.


5 komentarzy: