niedziela, 23 grudnia 2012

Merry Christmas Everyone !

Ho, ho, ho moi drodzy :)

Ponieważ w Święta nie będę miała zbyt dużo wolnego czasu dodaję (chyba) 
ostatniego posta w tym roku ;) Mam nadzieję, że polubiliście mnie chociaż 
troszeczkę ;) Chciałam Wam się tylko pochwalić, że jasełka wszyły świetnie :) 
Udało mi się wszystko odegrać tak jak powinnam, końcówka była najlepsza, 
gdy ganiałam "Jezuska" po całej scenie :D Dziękuję również mojej klasie za 
naszą ostatnią wigilię klasową <3 Było na prawdę bardzo miło, nawet nie chcę 
myśleć, że już więcej takich nie będzie. Chcę też podziękować Darii za świetny 
prezent <3 Dostałam płytę donGURALesko - "Projekt: Jeden z życia moment". 
Bardzo się z niej cieszę, mam czego słuchać w święta ;) A gdy wróciłam do 
domu czekał na mnie prezent pod choinką ;D Dotarł już do mnie "Zamysł" od 
Krychola, powiem Wam, że kawał dobrej roboty. Oczywiście od wczoraj zaczęły
się u mnie już 100% przygotowania świąteczne. Z rana zabrałam się za robienie
stroików świątecznych, bo w tym roku postanowiłam zrobić je sama. Moim 
zdaniem, jak na pierwszy raz wyszło całkiem spoko ;D A później krojenie, 
smażenie, przyprawianie, gotowanie, pieczenie, mieszanie, zmywanie, 
sprzątanie, i tak dalej ... Jest trochę pracy ale z mamą i babcią świetnie dajemy 
radę. Uwielbiam te zapachy unoszące się po domu, czuję się wtedy jakbym 
znów miała z 4 lata ;D W piątek też razem z mamą kupiłyśmy prezenty dla 
naszej rodziny, dziś zabieram się za pakowanie. Musze też zaplanować mój 
strój na wigilię i dekorację stołu ;) Mam nadzieję, że te święta będą wspaniałe.  

A Wam moi drodzy, w te Święta Bożego Narodzenia, życzę przede wszystkim 
duuużo miłości. Aby każdy z Was znalazł swoją "drugą połówkę" i był 
przeszczęśliwy. Życzę Wam zdrowia, zero smutków i samych 
optymistycznych zdarzeń. Życzę świąt rodzinnych, ciepłych i smacznych ;) 
Udanych prezentów, miłej atmosfery oraz tego aby wszystkie wasze 
najskrytsze marzenia i plany się spełniły :) Wesołych Świąt, xoxo <3


a oto wynik mojej pracy:




tak jak obiecałam, dodaję pierwszą część sesji z Darią :)










już w następnej notce część II i III, a także zdjęcia z wigilii, jasełek i być może z Sylwestra ;)


~~~~~~ *** ~~~~~~


pomimo wad oczywistych człowieczeństwa,
ja odważnie patrzę w paszczę szaleństwa.
pomimo, że czasem przyjdzie upaść nisko,
ja będę grał mimo wszystko, mimo wszystko.


~~~~~~ *** ~~~~~~


1 komentarz: