niedziela, 2 grudnia 2012

przeprowadzam się na chmurę ...

No hej ;)

Ponieważ mam chwilkę czasu, a nie czeka mnie już dziś żadna nauka 
postanowiłam jeszcze coś tu napisać ;) Weekend mija mi bardzo dobrze. 
Wczoraj od rana zabrałam się do pracy. Do południa musiałam ogarnąć 
wszystkie lekcje i zaległości co wydawało się nieosiągalne. Ale jednak mi się 
udało, mam to z głowy. Później? Zaczęło się sprzątanie. Ponieważ przed 
samami świętami w całym domu jest dużo do sprzątania i dekorowania, ja już 
teraz oprzątnęłam swój pokój. Potem pozostanie mi już tylko wykonać zwykłe 
porządki ;) Pomimo przeciwności mojej rodziny, która uważa, że to za 
wcześnie, ja już udekorowałam cały pokój. Czemu? Bo ja uwielbiam święta i 
całą tę otoczkę <3 Nie mogłam się powstrzymać, a gałązka nad moim biurkiem 
uświadamia mi, że czekałam na to cały rok ;) Wieczorem też świętowaliśmy, w 
końcu Barbórkę trzeba opić ;) No i o 20.00 zaczęło się to, na co od dłuższego 
czasu czekałam. Tak, jestem fanką KSW. Niezbyt to "dziewczęce" czy coś w
 tym stylu ale po prostu uwielbiam to. Wczorajsza 21 pokazała, że MMA w 
Polsce (powoli) się rozwija ;) Świetne walki, zwyciężali prawie wszyscy Ci, na 
których obstawiałam. Najlepsze chyba trzy ostatnie walki i zwycięstwa czyli 
Saidov, Materla i Khalidov. Noc pełna emocji, chciałabym chociaż raz zasiąść 
na warszawskim Torwarze i zobaczyć to na żywo. Dzisiaj od rana w kościele. 
Zimno było strasznie, ale cienka warstwa śniegu umilała mi drogę ;) Teraz 
obiad, a potem jadę pilnować mojego maluszka ;) I zadano mi ciekawe 
pytanie. "Co chciałabyś dostać od Świętego Mikołaja?". Hah, moja lista jest 
dłuuuga :D Może najważniejsze: 1.Bluza, wkładana przez głowę, z wymyślonym
 przeze mnie napisem. 2.Lampka na komodę, bo od czasu remontu jeszcze nie 
wybrałam tej idealnej. 3.Pen-drive, bo swój stary niestety zgubiłam ;c 4.Płyta 
donGURALesko albo Miuosha, co jest osiągalne dzięki Darii :) 5.Oczywiście 
pieniądze, muszę zacząć oszczędzać, bo czekają mnie wydatki. 6.I wiele, wiele 
innych, ale to już na następne gwiazdki ;D Dziś też pokażę Wam kilka zdjęć z 
mojego pokoju (wybaczcie mi za jakość, sami już wiecie). 

 Także ja uciekam robić za niańkę, a Wam życzę miłej niedzieli, xoxo.



bo uwielbiam lampeczki :D











jadę pilnować tego słodziaka <3

A Wy dekorujecie swoje pokoje/domy ? tak?to w jaki sposób ? Macie jakieś 
pomysły na ten rok? Piszcie w komentarzach, obserwujcie, wpadajcie na tt i fbl ;)



~~~~~~~~ *** ~~~~~~~~


 Serce wali jak dzwon, pompuje krew,
tętno rozsadza ci skroń prześladuje pech,
czujesz nadchodzący zgon,
sam byś już najchętniej zdechł,
ten kawałek to pomocna dłoń, do góry łeb!

ulubiona wejściówka zaraz po Khalidova i Saidova z KSW :D




~~~~~~~~ *** ~~~~~~~~

 

2 komentarze:

  1. no mi coś ostatnio uświadomiło że pewne 2 osoby o których myślałam że zapomniały o mnie nadal jednak mnie wspominają :) zdziwienie max i takie ciepełko na serduchu :)

    też oglądałam KSW :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha zajebiście udekorowałaś pokój *.*
    ja jak do tej pory tego nie robiłam, ale w te święta chyba udekoruję :D

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń