środa, 5 grudnia 2012

pamiętaj, szanuj matkę i ojca swego, bo bez nich na pewno nie słuchałbyś tego.

Ją Zią :>

Pisze dziś do Was, bo pomimo wieczornej pory dopiero znalazłam chwilkę 
wolnego czasu. W weekend nie będzie wpisu, bo oddaję komputer do naprawy, 
a poza tym cały weekend spędzam poza domem. Ogólnie to nie mogę się go 
doczekać. W sobotę wyjazdy, zakupy (w końcu, razem z Julką musimy obiec 
całe miasto i znaleźć wszystko, czego potrzebujemy) no i urodziny Kamili, 
mam nadzieję, że się wszystko uda. Ale ja tu o weekendzie, a przecież jutro 
mamy MIKOŁAJKI! Lubicie ten dzień? Chcieliście coś dostać "w buta" czy 
 czekacie na kreatywne rozwiązanie "Mikołaja" :D Ja w tym roku 
postanowiłam, że chcę mieć niespodziankę i dlatego nie mam pojęcia co jutro
 znajdę. Chyba aż wcześniej wstanę, by dokładnie wszystko obejrzeć. Ale żeby 
też "Mikołaj" nie był zawiedziony, zostawiam mu kartkę. Ponieważ wiemy, że 
naszymi "Mikołajami" są rodzice nasi bliscy, dlatego zostawiam dla nich list. 
Niektórych rzeczy nie potrafimy wypowiedzieć tak zwyczajnie. Nie potrafimy 
przyznać się do błędu, powiedzieć "przepraszam" .. Jesteśmy w takim wieku, że
 sami siebie nie rozumiemy i buntujemy się przecie wszystkiemu. A mimo tego 
oni są przy nas, zawsze nam pomagają i dbają o to, by niczego nam nie 
brakowała i byśmy mieli wszystko czego chcemy (oczywiście w granicach 
rozsądku). Dlatego właśnie w tym liście napisałam wszystko, co siedziało mi w 
głowie od dawna. Wyżaliłam się, przeprosiłam za to, co złe, podziękowałam za 
wszystko. To na prawdę fajny sposób. Wiem, że gdy rodzicie przeczytają to, na
 pewno się wzruszą i będą wiedzieli, że są moimi ziomkami :D A może wy też 
pomyślicie nad jakąś niespodzianką dla Waszych "Mikołajów"? Piszcie w
 komentarzach. A i dziewczyny, mam do Was pytanie. Ostatnio przestałam 
prostować włosy i chodzę w naturalnych lokach. Niestety, są one bardzo 
nietrwałe, nie chcą się układać, a na drugi dzień się plączą i puszą. Macie 
jakieś rady na piękne loki? Podpowiedzcie ;) Ja zostawiam Wam zdjęcia z 
naszych "ostatek" czyli dyskoteki andrzejkowej ;) Udanych i wymarzonych 
prezentów, świetnego weekendu i uśmiechu Wam życzę, xoxo.


hej Daria :D


Kamila, Michał, Ja, Karolina, Łukasz :)

moje niunie :*

Kamila, Karolina, Ja, Monika, Karolina :3

grupowe - Monika, Mateusz, Karolina, Karolina, Ja, Kamila, Michał :D


"ei, robimy głupie miny"

eee, no coment :D


~~~~~~~~ *** ~~~~~~~~


ej dzieciak, nie bój się, będzie lepiej
uwierz mi, ten tune jest dla Ciebie na te dni,
kiedy pada, kiedy pustka ciągle Ci się śni,
kiedy w Twoim sercu iskra przestała się tlić.


~~~~~~~~ *** ~~~~~~~~


4 komentarze:

  1. Twoja notka totalnie mnie poruszyła.! tak, czasem bardzo trudno na co dzień powiedzieć głupiego przepraszam..
    a co do loków- moja koleżanka bardzo chwali sobie 'Krem do loków' bodajże z Joanny. i na prawdę widać różnicę bo są ładnie wymodelowane i sprężynują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, nie łatwo jest przyznać się do błędów, bo nasza "duma" nam na to nie pozwala. dzięki za radę :)

      Usuń
  2. Trudno powiedzieć przepraszam,ale czasmi po porost nie chcemy stracić swojej ''godnosci'' o ktorej tak wciaz wszyscy mowia ^^ ja tam lubie niespodzianki i nie szukam prezentow tylko cierpliwie czekam ;] zapraszam,rowniez do obs
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja swoich szukałam ale nie znalazłam :D zobaczyłam je dopiero rano w Mikołajki ;) wpadam do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń