sobota, 21 września 2013

i weź połowę siły mej, by przetrwać.

No siemanko ;)
 
Czuję, że w czasie mojego spiętego roku szkolnego wpisy będą się pojawiały właśnie raz na tydzień :x Strasznie mi z tego powodu przykro ale czasu brakuje mi na podstawowe sprawy. Chcę szkołę zacząć na prawdę dobrze, więc naukę wzięłam na poważnie. Dużo czasu spędzam z nosem w książkach, masakra. Ale bez pracy nie ma kołaczy, bywa.
Czas również zabierają mi ćwiczenia, które znów zaczęłam wykonywać. Nadszedł czas, żeby się znowu nad sobą zastanowić. Nie po to w tamtym roku tyle walczyłam, żeby wszystko poszło w niepamięć. Na szczęście zorientowałam się w odpowiednim momencie. Do mojego życia znów wróciła dieta i ćwiczenia :) Tak, tak, znowu. Ale robię to dla siebie, a najgorsze co może być, to czucie się źle w swoim własnym ciele. Znów czas wprowadzić nawyki, od których lekko się odzwyczaiłam. Mam nadzieję, że pójdzie mi to lepiej niż poprzednim razem. Kolejny raz też muszę znaleźć w sobie motywację, o którą u mnie bardzo ciężko. Jednak nie poddaję się i mam nadzieję, że mi się to uda.
Poza tym wiele ciekawego się u mnie nie dzieje. Szkoła, nauka, ćwiczenia, obowiązki domowe i tak w kółko. Kilka chwil znajduję dla siebie ale wykorzystuję je na szybki przegląd internetu, więc nie mam kiedy tu się rozpisać. Jednak zawsze o Was pamiętam ;) I chętnie czytam każdy komentarz, w którym zostawiacie coś po sobie. Dziś również muszę już uciekać, bo czas mnie goni. Jeszcze ćwiczenia, szybkie ogarnięcie i wybywamy na malutki melanż :> Trochę odpoczynku i odprężenia też mi się należą :D A więc żegnam się, łapcie kilka zdjęć i do napisania!
 
lo występuje, humaniści się bawią :>








 
 
 
 
 

1 komentarz: