piątek, 17 sierpnia 2012

chwilo trwaj, trwaj chwilo !


Elo :3 Oglądalność na blogu rośnie z dnia na dzień rośnie, bardzo mnie to 
 cieszy, dziękuję :) Dzisiaj spędziłam dzień z Julką, uwielbiam jej wspomnienia 
z Grecji ! Mam nadzieję, że też uda mi się wyjechać na takie wakacje. A zdjęcia
wstawię z "goferowego" dnia. Razem z Kazią i Agą zabrałyśmy się za robienie 
gofrów. Całej rodzinie smakowały. A my same najadłyśmy się ich na długi czas, 
ja nie spojrzę na gofra przez 3 miesiące. Planów  na weekend brak ale pewnie 
na spontanie coś wyjdzie. Życzę wam miłego weekendu. xoxo








mniam <3

gofrownica - potwór 0.0

Kazia i Agu :)




***


jak spotkasz ich pozdrów i spytaj jak żyją, no łączyło nas więcej niż przyjaźń i piwo.
to smutne, zabiła ich ulica i miłość i przez to nic już nie będzie jak było. 

mieliśmy błękitne oczy i nikt nas nie kochał, oprócz nas samych, nikt nas nie kochał, to smutne.
  i jeśli jeszcze kiedyś ich spotkasz , pozdrów ich proszę i powiedz, że szkoda mi ich.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz