poniedziałek, 27 sierpnia 2012

normalnie o tej porze.

Siemson :3 To już ostatni tydzień tych wakacji, a ja jakoś tego nie ogarniam.
 Bardzo szybko minęły mi te wakacje, ale też i bardzo miło <3 Nie wiem jak 
przestawię się na poranne wstawanie, odrabianie lekcji i tony nauki -.-" 
Tak bardzo chciałam od tego odpocząć, a to znowu to samo. Normalnie 
o tej porze, tak jak i dziś siedzę przed kompem albo jeszcze jestem na 
jakimś wypadzie. A od 3 września ? Czekają mnie wieczory w książkach.
 Mimo tego wszystkiego, to ostatni rok z moją klasą, tylko za nimi będę 
tęsknić. A jakie są wasze odczucia na ten nowy rok szkolny ? Piszcie w
 komentarzach ;) dziś dodam tylko kilka zdjęć, za to z moją kuzynką Mają <3 
dzisiaj z Agu, Kazią i Julką spędziłyśmy bawiąc się z nią cały wieczór :D










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz