sobota, 1 września 2012

nie, ty nie zatrzymasz mnie .

Elo :> Wybaczcie , że dawno nic się tu nie pojawiało ale nie mam materiałów. 
Mam nadzieję, że będę miała coraz więcej zdjęć, aby tu coś publikować. Ale też 
proszę was o komentarze, bo to bardzo motywuje ;) Ostatnie dni wakacji 
spędziłam świetnie. Wczorajszy Projekt X przerósł moje najśmielsze 
oczekiwania <3 Najpierw dużo nerwów, ale potem udaliśmy się na miejsce i 
wszystko poszło wspaniale, wychillowałam się za wsze czasy :D Dziękuję Agu, 
Kazi, Ziucie, Juli, Bartkowi, Bieńkowi i Tinie ;D ♥ Dzisiaj była też u mnie Jula, 
chyba ogarnęłyśmy wszystkich jak się tylko da :D Spędzimy też ten ostatni dla 
mnie rok w gimnazjum razem, więc trzeba się trzymać razem ;3 Notka 
podsumowująca te wakacje już się pisze, ale to jutro. Dziś dzielę się z Wami 
fotografiami robionymi przez moją Darię jakieś kilkanaście dniu temu :* xoxo.


















2 komentarze: