sobota, 8 września 2012

summer, please come back !

Elo :3 Mordeczki, proszę abyście jeszcze bardziej udzielali się na moim blogu, 
bo to bardzo motywuje, także zapraszam do komentowania ;) Nie musicie być 
w żaden sposób zalogowani aby komentować. Hmm, a co u was słychać? Pewnie
 tak jak i mnie większości z was zaczęła się szkoła :x Niezbyt się z tego cieszę, 
no ale to normalna kolej rzeczy. Ciągle ciężko przestawić mi się z trybu 
wakacyjnego na tryb szkolny. Poranne wstawanie to jakiś koszmar.  Znam już 
swój dokładny plan lekcji, zajęcia dodatkowe. Będę codziennie wracała późno 
do domu więc nie wiem jak się bd ze wszystkim wyrobię. Nie dość, że jestem 
gospodarzem klasy, to jeszcze zastępca przewodniczącego w samorządzie 
szkolnym :x To coraz więcej obowiązków. No i przecież czeka mnie też wiele 
wydarzeń, apel, bal, bierzmowanie, testy, różne imprezy .. Patrząc na to 
wszystko trochę się tego boje, no ale kto da radę jak nie ja :D Mam zamiar 
myśleć pozytywnie (o ile się da) i jakoś szybko i bezboleśnie przeżyć te 10 msc.
 Ponieważ nie mam żadnych nowych zdjęć, dodam dzisiaj jakieś "artystyczne", 
mojego autorstwa. Chciałabym w najbliższym czasie zorganizować 2 sesje, bo 
nie mam co dodawać ani tu, a ni na fbl.  W środę i czwartek czekają mnie już pierwsze kartkówki :x  Wam za to, życzę miłego, spokojnego i bez sprawdzianowego tygodnia :D jak dożyję piątku to coś tu wstawię :D xoxo


samojebka :x

samojebka cz. 2 :x
















dzisiaj spakowałem życie, i odwiedziłem niebo
bracie, to jest stan umysłu, ty możesz być tam ze mną,
więc spakuj swoje życie i ruszaj w drogę ze mną,
bracie to jest stan umysłu - odwiedźmy razem niebo. 





1 komentarz: