niedziela, 2 września 2012

bye bye summer !

Elo :3 Dzisiejszą notkę poświecę na podsumowanie wakacji 2012 :D Moim 
zdaniem, były to jeden z najlepszych wakacji w moim życiu <3 Cofając się 
wstecz, wakacje spędzałam przeważnie w domu, nudziło mi się i chciałam 
wracać do szkoły. W te wakacje, obiecałam sobie, że wykorzystam je do 
maximum możliwości i mi się udało. Były one zajebiste, świetne, ciepłe, 
słoneczne, melanżowe, cudowne po prostu <3 Aby opisać każde zdarzenie 
dzień po dniu zabrakło by mi tu miejsca. Ale za to mogę powiedzieć, że 
przeżyłam wszystko co chciałam. Miałam swoje chwile szczęście w "miłości" 
jak i niestety upadek. Ale wszystko musi się toczyć dalej, trzeba żyć z myślą, że 
jutro będzie już lepiej ;) Ognisko klasowe, urodziny Daruszkowej, wyjazdy nad 
jeziora, wypady nad Zalew, wypady na bunkier, na tamę, na wycieczki 
rowerowe, na Łomię, wszystkie melanże, Kasztelan, festyny i wiele, wiele 
innych wydarzeń na zawsze zostanie w mojej pamięci <3 Szczególnie chciałam 
podziękować Agu, Kazi, Julce, EwSonowi, Monice, Edycie, Darii, Beacie, 
Damianowi, Judzie, Rafałowi, Dawidowi, Bartkowi, Michałowi, Patrykowi i 
każdemu, z kim spędziłam chociaż chwilę w te wakacje <3 Mam mnóstwo 
zajebistych wspomnień, które dają mi siłę na ten rok szkolny. Patrząc na te 
dwa miesiące, już nie mogę się doczekać kolejnych wakacji <3

 Summer 2012 - thanks for everything <3



Sesja z Julą :3

Juli ;3

Wypady nad jeziora ;3

Gofry nad Zalewem ;3

Agu & Kazia ;3

Sesja z Darią ;3

Kubiszew !

Czaper !


Koncert ;3


Pieczenie gofrów ;3


Sesja z ...

Kazią ;3

Wycieczki ;3

Bawienie się z Mają ;3
Ognisko klasowe ;3



Wypady nad Zalew ;3

Ziutuś ;3

Byłeńka ;3

Urodziny Daruszkowej ;3






imma do just what I want lookin ahead no turnin back.
if I fall if I die know I lived it to the fullest.
if I fall if I die know I lived and missed some bullets.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz