wtorek, 4 września 2012

czuję się świetnie, bo jest pięknie :>

Elo :3 No to witam was już w nowym roku szkolnym ;) W dzień rozpoczęcia 
znowu spotkałam moje mordki po 2 miesiącach. Tęskniłam za nimi, a to już 
 nasz ostatni rok razem. Chociaż ten ostatni rok będzie najbardziej ekscytujący:
bal, testy gimnazjalne, bierzmowanie, wycieczka, zmiana szkół ... Jak ten czas
leci ;) Po rozpoczęciu małe melo z Agu i Kazią, no bo przecież trzeba się 
odstresować ;>Pogadałyśmy, dziewczyny opowiadały mi o swoich szkołach. 
Sama nawet trochę nie mogę się doczekać pójścia do szkoły średniej. Dzisiejszy 
dzień w mojej szkole odbył się jeszcze bez lekcji. Zrobiliśmy gazetkę, 
wybraliśmy samorząd (jestę gospodarzę) i dostaliśmy plan lekcji, który jest 
beznadziejny ;x No ale cóż, trzeba przywyknąć. Oby do wakacji, xoxo :3



taka tam Malina na galowo ;)

Agu & Kazia :3







 korzystając też z dzisiejszego wolnego popołudnia wypróbowałam naturalną 
metodę kręcenia włosów. tutaj macie do tego link: http://www.youtube.com/watch?v=X2t0qzlIkLY&feature=plcp poniżej macie efekty ;) ta metoda
 bardzo mi się spodobała, loki są trwałe i dobrze się układają ;)







1 komentarz: