sobota, 25 sierpnia 2012

Prawda, Ludzie, Hip-Hop !

Elo :3 Miło mi, że spodobały się wam zdjęcia z tej sesji. A dziś kolejna część, 
tym razem w mojej ulubionej stylizacji, jeśli chodzi o szybkie wyjście z domu.
 Dzisiejszy dzień spędziłam w domu. Była Kazia, była Agu, a wieczór to 
kompletny chillout :) Obmyśliłam dziś moją listę wydatków na najbliższy czas i trochę się tego nazbierało, trzeba zacząć oszczędzać. Ogarnęłam już wszystko 
co do szkoły potrzebne, teraz ten tydzień nie mam zamiaru ani razu pomyśleć 
o szkole ;x Ten rok szkolny będzie chyba najgorszym, pod każdym względem. 
Mam nadzieję, że jakoś to przeżyję i szybko zleci ;) W tym tygodniu też 
postaram się spotkać z kilkoma osobami, więc jak ktoś chce się ze mną 
zobaczyć to odzywajcie się, mam kilka dni wolnych ;) Nie wiem kiedy pojawi się następna notka, bo nie mam nowych zdjęć. Trzymajcie się. xoxo.


ulubione *.*














ten czas ucieka jak rzeka, nie mogę go dogonić,
wciąż dalej nieba niż piekła stworzymy tam Olimp
ja to ten dzieciak z przedmieścia co myślał jak zbroić,
czekał w wypiekach na lekcjach żeby w końcu ten świat zdobyć.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz