piątek, 24 sierpnia 2012

musisz wciąż iść, naprzód iść ..

Elo :3 Oglądalność daje radę ale komentarzy nadal brak :< Mam nadzieję, że 
jakoś to poprawicie :D Dziś od rana byłam w Ciechanowie. Nawet lubię to 
miasto, chociaż nic nie dorówna mojemu MWA :D Pochodziłam po sklepach, 
rozejrzałam się i czas jakoś zleciał. W końcu mam już moją torbę do szkoły, 
myślałam, że będzie większa ale i tak jest ok. Powoli zaczynam przygotowywać 
się do roku szkolnego, chociaż dalej do mnie nie dociera, że to już za kilka dni. 
Tak jak pisałam poprzednio, ten i kolejny wpis będą poświęcone na zdjęcia z 
wczorajszej sesji. Dziś dodam fotografie robione bardzo w "moim" klimacie.









ulubione, jako tło na facebooka :D







"są takie kwiaty, których nie wolno zrywać,
są tacy ludzie, dla których warto oddychać,
są takie miejsca, do których warto wracać,
są granice, których się nie przekracza."





1 komentarz: