poniedziałek, 11 marca 2013

jedna miłość, to ja i nienawiść, to ja.

Elo ;)

 
 
Co u Was słychać? U mnie coraz gorzej. Chyba łapie mnie chandra i jakieś choróbsko. Oczywiście wszystko spowodowane jest tą okropną pogodą. Miałam taką nadzieję, na przepiękną wiosnę, a tu o, dupa. Śnieg pada i pada, i tak ma być do piątku podobno. Zimę i śnieg lubię tylko w święta. Teraz błagam o słońce i ciepło. Chociaż z drugiej strony, słońce za oknem nie zmotywuje mnie do nauki, której teraz mam masę. W tym tygodniu czekają mnie 3 testy próbne (polski, matematyka, historia & wos) i kilka sprawdzianów. Czas przed egzaminami gimnazjalnymi jest bardzo napięty, nerwowy i "niecierpliwy", Wszystko powtarzamy, uczymy się w przyśpieszonym tempie. Nie jest łatwo ale pociesza mnie to, że to już tylko trochę więcej niż miesiąc i będziemy to mieli za sobą. Nie spodziewam się świetnych wyników ale mam nadzieję, że sterczy na dostanie się do wybranej szkoły. A skoro dużymi krokami zbliżam się do wszystkich tych ważnych wydarzeń, czas na zakupy :D W najbliższym czasie wybieram się na pierwszy rajd po Mwa, mam nadzieję, że coś ciekawego znajdę. A to taka moja lista must have, na najbliższy czas:
 
 











 
 
Nooo i tak pewnie połowy nie kupię ale jakiś plan mam ;) Poza tym jeszcze pewnie kilka płyt, kosmetyków. Mam czas. Uciekam powtarzać matematykę z kubkiem zielonej herbaty. Jutro pierwszy egzamin, trzymajcie za mnie kciuki ;) xoxo.

7 komentarzy:

  1. od 18 marca już podobno wiosna całkowita więc niedługo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jaa tez mam nadzieje ze bede miala tyle punktow aby dostać się do swojej szkoły :< :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, ma Androida i zapomniałam dodać, ze w komplecie, jest jeszcze oprócz szarej klapki wymienna na tył ŻÓŁTA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koronkowa sukienka w kolorze pudrowego różu, przecudna.

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się:) w ogóle uwielbiam koronki są mega romantyczne:)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za testy ;* ojj długaa lita ^^ na pewno kupisz tylko z czasem ;) http://kattyunique.blogspot.com/ zapraszam ;* jezeli zaobserwujesz z pewnością odwdzięczę się tym samym ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie po co ten snieg -.-
    ]Kiedyś sobie takie kupisz :D
    zapraszam do mnie ;) http://nigdynieudawajkogoskimniejestes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń