środa, 27 marca 2013

rap nie dzieli nas - a łączy.

Siemano :D
 
No i mamy środę, koniec szkoły na ten tydzień. Znowu kilka dni wolnego - lubię to :D Ale przez ostatnie wydarzenia wcale takiego chillu nie będzie. Musze wreszcie wziąć się za powtórki materiału, bo egzaminy depczą mi po piętach. Dobrze, że zakupy mam już zrobione :D Teraz nie wiem, czy znalazłabym na nie czas. Trzeba też wziąć się za wypełnianie podań i ogarnięcie rekrutacji. Mam też do ogarnięcia targi szkolne i pewien projekt, który (mam nadzieję) w mojej gimbazie wypali. Ale święta Wielkanocne, oczywiście sobie odpuszczam i spędzam rodzinnie i na pełnym lajcie, dwa dni mnie zregenerują.
Ale nie o tym dziś chciałam pisać. Około dwa-trzy miesiące temu natrafiłam na pewien projekt, a mianowicie Pompuj Rap 2. Wcześniej nie przykuwał on mojej uwagi i jakoś go specjalnie nie śledziłam. Jednak przesłuchując zwrotki konkursowe, a wreszcie wygrywające, ukazała mi się potęga Big A :D A dokładnie Angeliki, dziewczyny, która wymiata w polskim - damskim rapie. Osobiście "raperek" nie słucham, jakoś to do mnie nie trafia. Ale jeżeli chodzi o Big A to ma taką zajawkę, że mogę jej słuchać godzinami :D Żeby nie być gołosłowną, daje Wam tu kilka linków, oceńcie sami:

 
 
 
 
 
 
No, także mam nadzieję, że podzielicie moją sympatię do tej koleżanki ;) A korzystając z dzisiejszej chwili wolnego czasu, wzięłam się w końcu za kilka projektów. Często słuchając kawałków, wyłapuję w nich różne wersy. Spisywanie ich w zwykłej formie jakoś mnie nie jarało. Dlatego, zaczęłam sklejać je razem z różnymi zdjęciami. Przeważnie lądują potem na tapetach mojego lapka, telefonu :D Porcja dzisiejszego "sklejania" (wiem, to nic takiego ale lubię to więc nie hejtuj :D) :
 
 
(klikamy na foto, powiększy się i lepiej wygląda)
 








 
 
No to tyle, spodobało się? Co na ten temat sądzicie? Czekam z niecierpliwością na wasze komentarze. Tymczasem jest już prawie 21, a ja mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia. Notka pisana na pełnym spontanie ale chyba jakoś wyszła :D Także nie zmarnujcie tego wolnego i ma maxa je wykorzystajcie :D xoxo.


4 komentarze:

  1. Lubie cytaty naszych polskich raperów, wszystkie fajne :D
    a co do testow..dzis jest 4 dzien mojej nauki i dalej trwam! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia na egzaminach i ciesz sie wolnym póki mozesz ;D zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń